Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Κινηματογραφική Λέσχη Μεσοποταμίας: "Το Διαζύγιο: Η δίκη της Viviane Amsalem", των Ρονίτ και Σλομί Ελκαμπέτζ, Κυριακή, 6 Οκτωβρίου στις 20:00

Επανερχόμαστε στις προβολές μας αυτή την Κυριακή, 6/10, με την ταινία "Το Διαζύγιο: Η δίκη της Viviane Amsalem", των Ρονίτ και Σλομί Ελκαμπέτζ (2014, Έγχρωμο, 115΄), με τους Ρονίτ Ελκαμπέτζ, Σιμόν Αμπκαριάν, Γκαμπί Αμρανί. Η ταινία προβάλλεται εξ αναβολής. 

Σχετικά με την ταινία:
"Η Βιβιάν Αμσαλέμ βρίσκεται σε διάσταση με τον σύζυγό της, ο οποίος δεν δέχεται παρ’ όλα αυτά να της δώσει διαζύγιο. Καθώς ο θρησκευτικός νόμος απαιτεί σε αυτές της περιπτώσεις τη συναίνεση του συζύγου, το δικαστήριο των ραβίνων αδυνατεί για χρόνια να βρει λύση. Η Βίβιαν όμως επιμένει, επιστρέφοντας κάθε φορά με μια καινούργια αίτηση.
Γυρισμένο εξ ολοκλήρου στη δικαστική αίθουσα καταγγελτικό δράμα, το οποίο διαθέτει χιούμορ και αφηγηματική σπιρτάδα."
(Πηγή: Αθηνόραμα)

Κυριακή, 6/10, στις 20:00. Στο σπίτι της Μεσοποταμίας - Πλάτωνος 13, Μοσχάτο.

Η είσοδος είναι δωρεάν αλλά αν θέλετε μπορείτε να συμβάλετε στο Καλάθι της Αλληλεγγύης με τρόφιμα μακράς διαρκείας και είδη υγιεινής και στο Αλληλέγγυο Σχολείο με γραφική ύλη (τετράδια Α4 και μαρκαδόρους πίνακα).

Σας περιμένουμε! 

Facebook event: https://www.facebook.com/events/1449615638527769/ 

 

1 σχόλιο:

  1. Κατά τη διάρκεια της αναζήτησής μου στο GOOGLE για βοήθεια για να βγάλω τον πρώην εραστή μου, ο οποίος θα αποκτούσε το διαζύγιο, συναντήθηκα αυτόν τον υπέροχο άνδρα που ονομάζεται DR.AGBAZARA, ο οποίος έκανε ωραία δουλειά βοηθώντας μου να βγάλω το διαζευγμένο σύζυγό μου εντός 48 ωρών. τέτοια πράγματα μπορεί να είναι δυνατά, αλλά τώρα είμαι μια ζωντανή μαρτυρία γι 'αυτό επειδή το AGBAZARA TEMPLE έφερε πραγματικά τον εραστή μου πίσω, Αν εξακολουθείτε να αμφιβάλλετε γιατί να μην επικοινωνήσετε με το DR.AGBAZARA TEMPLE στο email: ( agbazara@gmail.com ) Ή WHAT'SAPPS ( +2348104102662 ), Τότε σας υπόσχομαι ότι μετά από 48 ώρες θα έχετε λόγους να γιορτάσετε σαν κι εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή